.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واكنش ستاد كل به اظهارات علي مطهري

معاون ستاد كل نيروهاي مسلح در واكنش به سخنان اخير علي مطهري در مورد دخالت سپاه در انتخابات، ضمن تكذيب اين مساله گفت: از مدعي‌العموم انتظار داريم با قيد فوريت با اينگونه افراد برخورد كند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا، سردار سرتيپ پاسدار سيدمسعود جزايري در اين رابطه اظهار كرد: هيچ‌كس حق ندارد به آراي ملت ايران در انتخابات توهين كند و اينكه كساني بگويند فلان ارگان و سازمان در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و در نحوه آراي مردم اعمال نظر يا دخالت غيرقانوني داشته و هيچ مدركي هم ارائه ندهد، توهين به شعور و آگاهي مردم است.

اين مقام ارشد نيروهاي مسلح افزود: يكي از نعمت‌هاي الهي در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، وجود ده‌ها انتخابات پرشور و سالم در طول انقلاب اسلامي است و هركس با هر نيتي بخواهد آن را مخدوش كند، اقدامي ضدانقلابي را مرتكب شده است و در ذهن مردم ما خواهد ماند.

معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح تاكيد كرد: مدعيان دخالت سپاه در امر انتخابات مجلس بايد به دادگاه مستندات خود را ارائه دهند و همچنين بايد عذرخواهي كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 خرداد 1391
سپاه مسئول حقظ انقلاب است ودر ثانی یک نیروی نظامی صرف نیست وبا داشتن نیروهاوپایگاههای بسیج بیشترین حجم کارهای فرهنگی رادرکشور دارداگر اطلاع رساننیی صورت میگیرد نشانه دخالت یا تغییر مسیرانتخابات نیست بلکه بعنوان یک نهاد فرهنگی جهت گیریها ی کلی را بیان میکند
نا شناس 4 خرداد 1391
با زور نمیشه باور ها را عوض کرد

اینه چون قامت تو بنمود راست خود شکن آینه شکستن خطا ست
محمد اکبری 5 خرداد 1391
آقایان جزایری و....تشریف بیاورند در شهرستان رشت ببینند کدام نهاد یا سازمان علنا وعملا از سردار نظر علی علی زاده و سردارآقا زاده حمایت همه جانبه می کردند که خوشبختانه مردم به آنها جواب دندان شکن دادند.بعد بگویند که فلان است وفلان است.چرا بیان حقیقت وواقعیت به مذاق آقایان خوش نمی آید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.